Menikö Tietoturvaseteli ohi? Nappaa Elmon tietoturvaetu
Valtioneuvoston asettama tietoturvaseteli tuli haettavaksi 1.12.2022 ja aiheutti valtavan ryntäyksen yrityksissä. Hakemusten läpikäynti on menossa, ja alustavien arvioiden mukaan rahoitusta ei tule riittämään kaikille hakijoille. Vaikka tietoturvaseteli olisi mennyt ohi, ei tietoturvan kanssa kannata jäädä toimettomaksi. Elmo auttaa asiakkaitaan suojaamaan selustansa ja antaa siihen nyt oman tuntuvan etunsa.
Miksi reagoida nyt?
Tietoturva voi vaarantuessaan aihettaa yrityksen toimintakyvylle valtavaa vahinkoa. Viime vuosina on nähty kasvava määrä hyökkäyksiä yritysten dataan ja tietoympäristöihin eikä kukaan ole kyberuhilta täysin suojassa.
”Riskiarviointi kannattaa tehdä joka yrityksessä”, Jarno Limnéll
Etu yrityksen tietoturvan parantamiseen
Elmo antaa kertaluontoisen kampanjaedun yrityksille, jotka tilaavat tietoturvan kehittämishankkeen 28.2.2023 mennessä. Etu koskee niin tietoturvan kontultointihankkeita, koulutuksia kuin järjestelmäuudistuksia. Etu annetaan portaittain projektin loppuhinnasta.
Projektihinnat ja edut (hinnat alv. 0)
- yli 5 000 € – alennus 1000 €
- yli 10 000 € – alennus 2000 €
- yli 20 000 € – alennus 5000 €
Esimerkkejä tietoturvan kehityshankkeista:
- Tietoturvakoulutus (1-2 päivää)
- Tietoturvan nykytila Kyberturvamittarin avulla analysoituna (1-2 päivää)
- M365-ympäristön tietoturvan kartoitus ja kehitystoimenpiteet (2-4 päivää)
- Teknisen tietoturvan auditointi ja kehitystoimenpiteet (4-6 päivää)
- Tietoturvan hallintajärjestelmän rakentaminen ja käyttöönotto (15-25 päivää)
Lisätiedot ja bookkaukset asiantuntijoiltamme:
Janne Aaltonen
CEO, CISO, partner
“Elmo on toimialan ainoa yritys, jossa asiakas on aidosti prioriteetti #1 kaikessa tekemisessä ja päätöksenteossa. Palvelu on ainutlaatuisen yksilöllistä, mutta valikoima ICT-alan laajin. Varmistamme yrityksesi menestyksen – nyt ja tulevaisuudessa.”
Vesa Pääkkönen
Myyntijohtaja
“Meille hyvä palvelu on sitä, että ollaan asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää. Tehdään asiat niin hyvin, että asiakassuhde syvenee kumppanuudeksi. Ennakointi, nopea reagointi ja ihmiset ovat toimintamme ytimessä.”