Elmo entistä vahvemmin myös Helsingissä

Kahvimuki

ICT-konkari Timo ”Hena” Henriksson vahvistamaan Elmon myyntitiimiä Uudellamaalla

Elmon edustus pääkaupunkiseudulla vahvistui, kun Timo Henriksson aloitti tammikuun alussa Elmon avainasiakaspäällikkönä, päämajanaan Helsingin toimipiste.  

Reilut 30 vuotta ICT-alan asiakkuus- ja myyntirajapinnassa ollut Henriksson sanoo Elmon leanin yrityskulttuurin, notkeuden ja asiakaslähtöisten ICT-palveluiden tehneen vaikutuksen sekä häneen että tekevän jatkossa myös pääkaupunkiseudun IT-ostajiin. 

  • Pääkaupunkiseudulla on rutkasti ICT-palvelutarjontaa, mutta palvelun ja tuotteistuksen laadussa on parannettavaa. Elmo pystyy toimimaan ketterästi ja silti tarjoamaan kaikki yrityksen tarvitsemat ICT-palvelut erittäin laadukkaasti. Asioita tehdään oikeasti asiakkaiden kanssa eikä vain enteriä painamalla, Henriksson analysoi.

Skaalautuvat ICT-palvelut ovat kysyttyjä 

Elmo palvelee niin muutaman kymmenen työaseman yrityksiä kuin Patrian ja A-Insinöörien kaltaisia jättejä. Jotain palvelulaadusta kertoo, että Service Deskin nettosuositteluindeksi eli NPS on huimat +85 (skaalan ollessa -100- 100). 

Hyvä sana kiirii ja paras myyntivaltti ovat tyytyväiset ICT-asiakkaat. Avainasiakaspäällikön tärkein tehtävä on kuunnella aidosti ja sparrata parhaita ratkaisuja. 

  • B-to-B -bisnes vaatii luottamusta. Asiakkaat kertovat avoimesti haasteistaan ja ympäristöstään, kun kokevat, että heidän asioistaan ollaan oikeasti kiinnostuneita ja tuomassa ratkaisuja eikä vain myymässä. Tämä on pitkälti konsultoivaa työtä. 

Uuden ICT-talon tulo vanhaan palvelutarjontaan on herättänyt kiinnostusta. 

  • Vanhat, suuret palveluntarjoajat ovat usein juurtuneiden toimintatapojen rasitteessa; siinä missä Elmon näppärä, notkea, kustannustehokas ja skaalautuva ICT-malli toimii monelle paremmin.   
Kireitä siimoja! Uusi avainasiakaspäällikkö Timo Henriksson handlaa niin ICT-palvelut, asiakaskohtaamiset kuin kalastuksen

Hyvä kemia sekä talon sisällä että asiakkaiden kanssa on tärkeää. Henriksson tapaa pääkaupunkiseudun asiakkaita sekä yrityspäättäjiä tilanteen salliessa kasvotusten, mutta myös puhelimen tai Teamsin välityksellä. 

Mistä muusta Henrikssonin kanssa voi jutella kuin ICT:stä?  

  • Ainakin kalastamisesta, laskettelusta ja golfista. Viihdyn veden äärellä ja toisaalta sysimetsissä. Vanhemmillani on mökki Lammilla, jossa tulee vietettyä aikaa ja nikkaroitua, ja autan usein myös tuttavia remonttijutuissa.  

Ollaan yhteydessä,
Timo Henriksson,
avainasiakaspäällikkö, Elmo
puh. +358 (0)41 456 3846
timo.henriksson@elmo.fi