Asiakasympäristön kehittäminen

Kokonaisuuden hallintaa ja jatkuvaa sparrausta.

Kehittyminen ei tarkoita välttämättä sitä, että palveluita tarvitaan lisää – enemmän ei ole aina paremmin. Elmon ratkaisu haasteeseen asiakaskokemusarkkitehti, joka tarjoaa kattavan katsauksen tietohallinnon nykytilanteeseen ja luo katseen myös tulevaisuuteen.

Asiakaskokemusarkkitehti on evoluutio perinteisestä ulkoistuspalvelun palvelupäälliköstä, joka katsoi peruutuspeiliin eli raportoi mennyttä aikaa ja tulkitsi laskuja. Historian ja toteumien ymmärtäminen on toki tärkeää, mutta se ei saa viedä kaikkea aikaa – Mielestämme oikea balanssi peruutuspeiliin katsomisen ja tulevaisuuden suunnittelun välillä on 20/80 – asiakaskokemusarkkitehdin osaaminen ja vastuut onkin rakennettu tämän mukaan.

Seuraamme palveluiden ja teknologioiden kehittymistä ja tuomme näitä mahdollisuuksia asiakkaidemme ympäristöihin. Tärkeintä on lähteä liikkeelle asiakaslähtöisesti yrityksesi liiketoiminnan sekä yksilöiden tarpeista ja haasteista. Kun nämä on ymmärretty, teknologiset ratkaisut kyllä löytyvät. Missionamme on auttaa teitä luomaan IT-strategia, jolla liiketoimintaa voidaan kehittää vastaamaan tulevaisuuden tarpeita

Haluatko olla mukana muutoksen terävimmässä kärjessä?

Ota yhteyttä

Sulje

Yritykset

03 455 2000