Palvelunhallinta

Asiakaslähtöistä edelläkävijyyttä

Palvelunhallinnan keskiössä on aina palvelunhallintajärjestelmä (ITSM). Nykyaikainen järjestelmä mahdollistaa rutiiniasioiden automatisoinnin, tarjoaa näkyvyyden ICT palveluiden tilaan ja tuo parhaat menetelmät myös loppukäyttäjille – monissa tarpeissa miellyttävin tapa on helppokäyttöinen itsepalveluratkaisu.

Me Elmolla käytämme Efecten palveluhallinta-alustaa aina kiinteänä osana palvelutuotannon ratkaisuja. Liiketoimintaprosessien digitalisointi ja automatisointi lisää asiakastyytyväisyyttä, liiketoiminnan tehokkuutta ja kasvattaa henkilöstön tyytyväisyyttä. Palvelua on mahdollista laajentaa koskemaan vaikkapa HR-prosesseja.

Tehdäänkö yrityksestäsi parempi?