Tukipalvelut

Käyttäjillä on erilaisia haasteita tai tarpeita. Siksi tuki on keskeinen osa kaikkia ICT-palveluita ja aina osa ICT-ulkoistuskokonaisuutta. Palvelufilosofiamme on optimoida yrityksesi tarpeiden ratkaisua – ja laatua, ei sisäistä toimintaamme.

Satsaamme paljon aikaa asiakkaan tarpeiden ymmärtämiseen ja kuunteluun. Tarpeiden mukaan määritellyt tukipalvelut (Service Desk) ovat aina osa ratkaisua ja Elmon laajasta asiantuntijaryhmästä löytyy apu monenlaisiin tarpeisiin.

Meihin voi olla yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse tai helppokäyttöisen palveluhallintajärjestelmän kautta. Asiantuntijamme tulee tarvittaessa setvimään pulmatilanteet myös paikanpäälle ellei ongelma muutoin ratkea. Asiantuntija-apua on mahdollista saada paikan päälle säännöllisesti. Vaikkapa yhtenä päivänä viikossa, ja miksei pysyvämminkin. Lähitukea tarjoamme kaikkialle.

Mittaamme tukipalveluidemme laatua ja tyytyväisyytemme onkin toimialan kirkkainta kärkeä. NPS lukumme on yli 85.

Tehtävänämme on tehdä sinun päivästäsi parempi.

Tehdäänkö yrityksestäsi parempi?

Ota yhteyttä

Sulje

Yritykset

03 455 2000