The Way

Ajattelemme kaiken asiakkaan näkökulmasta

Elmon palvelulupauksena on toimittaa täydelliset ICT-palvelut. Se ei tarkoita laitteita, ohjelmistoja, konesaleja, pilvipalveluita ja Service Deskiä. Meille se tarkoittaa täydellisen hyvin hoidettua asiakaskokemusta.

Hyvin toteutettu ICT on inhimillistä kuuntelua, ajan antamista ja sitä, että otamme selvää. Eniten saamme kiitosta siitä, että meillä kuunnellaan. Aika helppoa, tavallaan? Haluamme olla erottamaton osa työyhteisöänne.

Perehdymme yrityksenne liiketoimintaan, prosesseihin, toimintatapoihin ja kulttuuriin. Näin ymmärrämme nykytilannetta, rakennamme toimivimmat ratkaisut ja asetamme yhdessä tavoitteet tulevaisuudelle.

Asiantuntijat aina lähellä

Kun yhteistyömme on alkanut, tukenanne kulkee Elmon koko asiantuntijajoukko missionaan yrityksesi mahdollisuuksien kartoittaminen ja oikeiden ratkaisujen kehittäminen.

Asiakaskokemusarkkitehtimme on vastuussa kokonaisuuksista ja katsoo, että ICT-palvelunne kehittyvät muun liiketoiminnan mukana. Työn arjessa ja operatiivisissa ongelmissa tukenasi on helposti tavoitettava palvelupiste – asiakaspalvelun eliittijoukko, joka haluaa aidosti ymmärtää ongelmasi ja ratkoa sen nopeasti ja ihmisläheisesti.

Lähtökohtana on, että palvelustamme jää hyvä mieli.

Menestyksen avain on jatkuva kehittäminen

Ainoa pysyvä asia on muutos – tosiasia, joka pätee erityisesti tähän bisnekseen. Siksi jokaisen menestyvän yrityksen elinehto on ICT-ympäristön jatkuva kehittäminen.

Kun olemme sisällä kumppanin liiketoiminnassa ja kulttuurissa, varmistamme sekä palveluratkaisujen että käyttäjien osaamisen kehittymisen muuttuvan maailman mukana.

Uskallamme myös luvata, että henkilöstösi IT-osaamisen kasvaessa, innostus kasvaa samaan tahtiin.

I'm with Elmo -pinni

Palvelut yrityksille