I’m with

Janne Aaltonen

Toimitusjohtaja

“Elmo on toimialan ainoa yritys, jossa asiakas on aidosti prioriteetti #1 kaikessa tekemisessä ja päätöksenteossa. Palvelu on ainutlaatuisen yksilöllistä, mutta valikoima ICT-alan laajin. Varmistamme yrityksesi menestyksen – nyt ja tulevaisuudessa.”

Vesa Pääkkönen

Myyntijohtaja

“Meille hyvä palvelu on sitä, että ollaan asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää. Tehdään asiat niin hyvin, että asiakassuhde syvenee kumppanuudeksi. Ennakointi, nopea reagointi ja ihmiset ovat toimintamme ytimessä.”

Kari Koivisto

Teknologiajohtaja

“Elmo välittää paitsi asiakkaistaan myös yhteiskunnasta ja ympäristöstä. Vastuullisuus on meille ennen kaikkea tekoja; jokaista myytyä työasemaa kohden istutamme puun. Se on meidän tapamme kompensoida toimialamme hiilijalanjälkeä.”

Mika Ahola

Avainasiakaspäällikkö

“Elmon kumppanina voi rauhassa keskittyä omaan liiketoimintaan ja satsata kaikki ydinosaamiseen. Me hoidamme ICT-asiat. Piste.”

Hannu Äijo

Järjestelmäarkkitehti

“Elmo on läsnäoleva kumppani. Siinä “kumppani” tarkoittaa vähän kuin omaa työntekijää, meillä on niin sanotusti asiakkaan paita päällä. Keskitymme etsimään todellisen ratkaisun todelliseen tarpeeseen – katse aina tätä hetkeä pidemmällä.”

Jenni Hyry

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö

“Täällä on ihmisillä aito lupa kehittää ja räätälöidä palvelua asiakkaan parhaaksi. Kun ollaan tarpeeksi sisällä kumppanin liiketoiminnassa, nähdään myös mistä hänen asiakkaansa hyötyvät.”

Heikki Lampinen

Avainasiakaspäällikkö

“Emme halua vain ratkaista ongelmia vaan huolehtia, ettei niitä tule edes vastaan. Siksi IT-ympäristön toiminnan ja tietoturva-asiat voi hyvillä mielin jättää Elmon osaaviin käsiin ja keskittyä omaan päätoimeen.”

Sakari Siren

Järjestelmäasiantuntija

“Nautin työssäni ongelmanratkaisusta ja siitä, että voin ennakoivasti parantaa asiakkaan työpäivää. Huolehdin järjestelmät ja tietoturva-asiat kuntoon ennen kuin asiakas edes huomaa niiden vanhentuneen.”

Sari Toivola

HR-päällikkö

“Jotain hyvästä fiiliksestä kertoo työpaikan imu. Meillä on lukuisia paluumuuttajia, jotka ovat jossain vaiheessa lähteneet uusiin haasteisiin, mutta palanneet takaisin.”

Ville Lammi

Asiakaskokemusarkkitehti

"IT:llä ei ole itseisarvoa: se on olemassa vain ja ainoastaan liiketoimintaa varten. Jos emme ymmärrä asiakkaan liiketoimintaa, emme voi auttaa häntä menestymään. Elmo on aidosti asiakkaan puolella; lisäksi puhumme suomea, emme IT:tä."

Taina Tuomisto

Tietohallinnon asiantuntija

“Tietohallinnon asiantuntijana innostun siitä, kun löydän asiakkaan haasteeseen oikean ratkaisun ja pääsen toteuttamaan sitä. Meillä on Elmossa ihan mahtava meininki!”

Tapani Mäkinen

Kehityspäällikkö

“Kumppanuus tarkoittaa, että ollaan syvällä sparraamassa asiakkaan liiketoiminnassa. Kun kommunikointi sujuu ja tieto on ajan tasalla, voidaan proaktiivisesti tarjota parempia ratkaisuja.”

Ville Heinäjoki

ICT-asiantuntija

“Asiakkaidemme haasteet ovat meille mahdollisuuksia osoittaa, että olemme aina luottamuksen arvoisia. Vastavuoroisesti toisiltamme oppien olemme yhdessä toimialojemme mestariainesta.”

Mikko Saarenpää

Asiakaskokemusarkkitehti

“Tehtäväni ei ole myydä vaan ymmärtää, sillä asiakaskokemus nojaa luottamukseen. Ratkaisuissa usein yksinkertainen on kaunista: paperilla hieno himmeli ei välttämättä käytännössä toimi. Meillä kaikki lähtee rehellisestä, rennosta ja ihmisläheisestä otteesta.”

Janne Ahola

Asiakaskokemusarkkitehti

“Käyntikortissani voisi yhtä hyvin lukea “sparraaja” eli olen asiakkaan luottokaveri ja tuki kriittisissä pisteissä. Myös sisäisesti Elmolla ollaan kuin perhettä – tässä jengissä on kyllä jotain ihmeellistä.”

Juhani Koskinen

Avainasiakaspäällikkö

"Olemme huomanneet, että oikeankokoinen toimija on asiakkaillemme tärkeä. Erityisesti ketteryytemme ja skaalautuvuutemme ovat kysyttyjä myös uusilla toimialueillamme."

Matias Keskitalo

Myyntineuvottelija

"Olen huomannut, että tässä busineksessa se kaikkein kovin laji on asiakastyytyväisyys. Parhaiten tyytyväisiä asiakkaita tekevät tyytyväiset tekijät. Siihen meillä Elmolla panostetaan paljon."

Jani Valkonen

Avainasiakaspäällikkö

"Hyvin toteutettu palvelu on asiakkaan kuuntelua ja ajan antamista. Tahtotilamme on, että palvelustamme jää hyvä mieli. Joka kerta."

Marko Niskanen

Kehityspäällikkö

"Kehitämme & kokeilemme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ratkaisuja energiankäytön tehostamiseen, palveluiden hiilineutraaliuteen sekä kiertotalouden ratkaisuihin."

Saara Happo

Efecte-konsultti

”Elmolla asiakaslähtöisyys, yhteistyö ja hyvä fiilis ovat kaiken a ja o. Asiakasta tai työkaveria ei jätetä yksin, vaan yhdessä pyritään parempaan eikä nauraminen työajalla ole kiellettyä."

Matti Järvinen

Vanhempi konsultti

"ICT alalla ja työelämässä muutoinkin ainoat todelliset kilpailutekijät ovat ihmiset ja palveluasenne. Täällä Elmolla nämä ovat kunnossa."

Samuel Kallio

Kehityspäällikkö

"Muuttuvassa ICT-ymäristössä Elmo on täysin tarpeen mukaan skaalautuva kumppani projektinhallintaan ja käytön opastukseen. Asiakkaat saavat kokoon katsomatta parasta palvelua tiukassakin aikataulussa."

Ville Krannila

Vanhempi konsultti

"Meidän tulee olla asiakkaillemme kumppani, joka tarjoaa ne lisäarvoa tuottavat palvelut. Tämä edellyttää kuuntelemisen ja ratkaisukyvyn lisäksi myös asiakkaan liiketoiminnan tuntemista."

Elmo Henkilöhahmo
Juuri sinä?

Elmolaiseksi

"Vahva kasvu edellyttää vahvoja osaajia. Haluaisitko päästä työyhteisöön, jossa odottaa innostuneet ja asiantuntevat kollegat? Lähetä meille avoin hakemus ja kerro kuinka sinun osaamisesi tekee yrityksestämme paremman. "

Tehdäänkö yrityksestäsi parempi?