Yhteystiedot
Kilauta tai kirjoita.
Vesa Pääkkönen
Myyntijohtaja
“Meille hyvä palvelu on sitä, että ollaan asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää. Tehdään asiat niin hyvin, että asiakassuhde syvenee kumppanuudeksi. Ennakointi, nopea reagointi ja ihmiset ovat toimintamme ytimessä.”
Heikki Lampinen
Avainasiakaspäällikkö
“Emme halua vain ratkaista ongelmia vaan huolehtia, ettei niitä tule edes vastaan. Siksi IT-ympäristön toiminnan ja tietoturva-asiat voi hyvillä mielin jättää Elmon osaaviin käsiin ja keskittyä omaan päätoimeen.”
Mika Ahola
Avainasiakaspäällikkö
“Elmon kumppanina voi rauhassa keskittyä omaan liiketoimintaan ja satsata kaikki ydinosaamiseen. Me hoidamme ICT-asiat. Piste.”
Juhani Koskinen
Avainasiakaspäällikkö
"Olemme huomanneet, että oikeankokoinen toimija on asiakkaillemme tärkeä. Erityisesti ketteryytemme ja skaalautuvuutemme ovat kysyttyjä myös uusilla toimialueillamme."
Matias Keskitalo
Myyntineuvottelija
"Olen huomannut, että tässä busineksessa se kaikkein kovin laji on asiakastyytyväisyys. Parhaiten tyytyväisiä asiakkaita tekevät tyytyväiset tekijät. Siihen meillä Elmolla panostetaan paljon."
Jani Valkonen
Avainasiakaspäällikkö
"Hyvin toteutettu palvelu on asiakkaan kuuntelua ja ajan antamista. Tahtotilamme on, että palvelustamme jää hyvä mieli. Joka kerta."
Timo Henriksson
Avainasiakaspäällikkö, Helsinki
"B-to-B -bisnes vaatii luottamusta. Asiakkaat kertovat avoimesti haasteistaan ja ympäristöstään, kun heidän asioistaan ollaan oikeasti kiinnostuneita "