Service Desk

IT-tuki, helppari , Service Desk. Palvelulla on monta nimeä ja sen käyttäjillä erilaisia haasteita tai tarpeita. Siksi tarpeiden mukaan määritellyt tukipalvelut ( jota kutsumme nimellä Service Desk) ovat keskeinen osa ratkaisua ja aina osa ICT-ulkoistuskokonaisuutta.

Palvelumme ei rajoitu vain vikojen korjaamiseen vaan kauttamme hoituvat myös ohjelmistojen asennukset, laitehankinnat, tunnustenhallinta ja moni muu työarkeesi vaikuttava asia. Elmon laajasta asiantuntijaryhmästä löytyy apu kaikenlaisiin tarpeisiin. Mittaamme tukipalveluidemme laatua ja asiakkaidemme tyytyväisyys onkin toimialan kirkkainta kärkeä. NPS lukumme on yli 85.

Meihin voi olla yhteydessä puhelimitse, sähköpostitse tai helppokäyttöisen palveluhallintajärjestelmän kautta. Valitse tyyli, joka sinulle sopii. Asiantuntijamme tulevat tarvittaessa setvimään pulmatilanteet myös paikanpäälle ellei ongelma muutoin ratkea. Asiantuntija-apua on mahdollista saada paikan päälle säännöllisesti. Vaikkapa yhtenä päivänä viikossa, ja miksei pysyvämminkin. Lähitukea tarjoamme kaikkialle.

Palvelufilosofiamme on optimoida yrityksesi tarpeiden ratkaisua – ja laatua, ei sisäistä toimintaamme. Tehtävänämme on tehdä sinun päivästäsi parempi.

Tehdäänkö päivästäsi parempi?